Jarní snídani na téma „Salesforce – pečujte o Vaše zákazníky“ má AspectWorks úspěšně za sebou. Tentokrát akce proběhla v krásných nových prostorech studia společnosti Brave MediaMind, které se nachází nedaleko Náměstí Míru v Praze. Akce byla zaměřená na zkvalitnění zákaznické péče, takže jsme byli velice rádi, že hlavním hostem byla také společnost Kofola, u které jsme Saleforce implementovali. Zástupkyně Kofoly představila, jak funguje jejich kontaktní centrum postavené na Salesforce Service cloudu.
Úvodního slova a představení společnosti se již tradičně chopil ředitel společnosti AspectWorks, Jan Svatoš.
Důležitým hostem byl také Michal Rulík ze Salesforce, který hostům představil Salesforce a samotný Service cloud.
Součástí programu byla také přednáška společnosti YourPass. Zástupce společnosti, Aleš Tichopád, hovořil o tom, jak můžete využít potenciál Walletu, díky novému addonu pro Salesforce.
Většina hostů se však zejména těšila na přednášku samotné Kofoly. Nejenže se od Renáty Mašánové dověděli, jakým způsobem Kofola pracuje se Salesforce nebo jak probíhala implementace, tak měli posluchači možnost také vidět samotné demo prostředí Service cloudu.
Nedílnou součástí celé akce byla také možnost pohovořit si více během přestávek nebo položit doplňující otázky našim mluvčím.
Více o našich akcích, seminářích a školeních se dozvíte ZDE.
Na příští naší obchodní snídani brzy na shledanou!
Zpět